Tuesday, August 23, 2011

Salam Aidilfitri Buat Semua..p/s: Aku Sayang Kalian..


Allahu Akbar, Allahu Akbar, Allahu Akbar, Allahu Akbar walillahilhamd'..

Khas ditujukan kepada semua rakan seperjuangan, adik-adik, kakak-kakak,
abang-abang, teman seperjuangan mencari ilmu, dan seterusnya teman-teman la..har2..=)

Wahid, isnani, salasa........mai kita pakat2 bukak cerita.......=)

*Original version : Ucapan terima kasih secara pukal ditujukan kepada seuruh warga KPI0053F kerana memberi saya peluang untuk bersama-sama anda mendalami apa itu erti kehidupan..orang kata pencarian sesuatu secara bersama-sama adalah lebik baik daripada bergerak secara sendirian..

*Paraphrased version : thanks sebab sudi berkawan dengan saya..atau secara nama penuhnya MOHAMMAD HAFIZ BIN SHAHIDI..okay this is me..

p/s: sila lihat ada nur terpancar di wajah ..saja snap pic macam ni..
di bulan yg berkat ni kan..semuanya diberkati..=)

apa yg dilihat entah la..har2..masa hadapan yg indah gamaknya..=)
Okay dah dah..jangan fokus sangat pic tu..satg ada yg nightmare..har2..itulah jejaka kacak yg suka berlagak DIVA dengan kawan-kawannya..aku tengok pun geram..handsome wooooooooooooooo..har2..*meronggeng ja kerja..=P

to KPI0053F..
Okay ni list nama class i..kepada semua yg aku mentioned ni..SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR &BATIN..MINTAK HALAL SEMUANYA..=) =)

Malbo, butet, anas, bob, zul, alip, alai, fahim, nabil, ewan, wan, adol, ann, ain nashikin, ain tajuddin, intan, athirah norman, atin, balqis, ayam, nurul ain, hidayah, adawiyah, natra, azza, fatin musa, siti, asma, fasha, syafiqah, fiqah, aina, nabila, tira, alia and last but not least amirah..and paling special..shima..*maaf x perasan..huhu..maaf sangat2 tau..abg long tercicir nama tu..huhu

to my roomates..
wan, zaman and farid..aku harap kita xkan terus terpisah lepas ni..apa2 pun sekali yeah nanti..=)

KEPADA SEMUA : 
JANGAN LUPA JEMPUT AKU BILA HAMPA NAK KAHWIN..*ini hat paling penting naaaaaaaaaaaaaa..har2..=)

Okay itu sahaja sempena SYAWAL 1432H ini..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
-*-*-*-*-*MAAF ZAHIR DAN BATIN-*-*-*-*-*

dengan ingatan tulus ikhlas dan kasih sayang: 
apitShinzo

3 comments: